Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Srbija

06. 12. 2018. Beograd

Izvor: Beta

NUNS i NDNV: SNS novcem građana kupio Prvu i O2

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) ocenili su da je Srpska napredna stranka (SNS) novcem građana kupila televizije sa nacionalnom frekvencijom, Prvu televiziju i O2, i da je to jedna od najvećih političkih i ekonomskih, a ne samo medijskih afera u Srbiji danas.

"Svakodnevne, dramatično loše vesti koje stižu sa medijske scene postavljaju pitanje smisla nastavljanja dijaloga novinarskih i medijskih udruženja sa predstavnicima vlasti", naveli su u saopštenju NUNS i NDNV.

U saopštenju je naglašeno da "kupovina kompanije Antena grupa predstavlja unapred smišljen transakcijski mehanizam koji je imao za cilj da SNS novcem gradjana postane vlasnik dve televizije za nacionalnom frekvencijom, Prve televizije i O2, kao i drugih medija kojima je osnivač ova kompanija".

"Iako su i Prva televizija i O2 i do sada bile naklonjene partijama na vlasti, očigledno da je procenjeno da treba ukloniti pojedine sadržaje u kojima se mogu čuti kritički tonovi, kao i da treba dodatno favorizovati SNS", rečeno je u saopštenju.

Ova novinarska udruženja su ocenila da će se "ove dve televizije, po svemu sudeći, pretvoriti u rezervoar partijskog novca i uticaja".

"Podsećamo da je mehanizam stranačke kupovine medija već vidjen na lokalnom nivou, a jedan od najdrastičnijih slučajeva je kupovina Novosadske TV i Dnevnika od strane portala Srbija Danas, bliskog SNS-u, poznatom po dramatičnom kršenju Kodeksa novinara Srbije", naglašeno je u saopštenju. 

Nema komentara.

Ostavi komentar

Najčitanije