Kultura

“Ljubavne igre” u Galeriji savremene umetnosti

U Galeriji savremene umetnosti otvorena je izložba slika pod nazivom “Ljubavne igre” umetnice Snežane Vujović Nikolić.

Kritički osvrt na umetnička dela Snežane Vujović Nikolić dala je Anđelka Rokvić, istoričarka umetnosti.

“Izložba Ljubavne priče, omeđena jednom univerzalnom temom, postaje čitljiva kada se susretnemo sa Malom i Velikom ljubavnom slikom. Predstavom dve apstraktne figure u bliskom dijalogu, konfrontiranim tako da zadržavaju izvesnu dozu napetosti, ali ipak uspostavljaju harmoničnu povezanost, postignuta je autonomija oblika koji teže sjedinjenju. Umetnica Snežana Vujović Nikolić prikazuje svoj egzaltiran svet, uvlačeći nas u njega i pozivajući da kroz isti kontempliramo. Prikazom svog sveta ideja, moralnih i estetskih načela, ona nas poziva da preispitamo sopstvene. Svako predstavljeno delo svojevrsna je sinergija koja posvećenog posmatrača poziva da doživi katarzično ushićenje. Tretirajući, istoriji umetnosti, već poznate teme, umetnica na savremen način daje mogućnost novog čitanja, istovremeno gradeći sopstveni svet ideja i prepoznatljiv apstraktni likovni jezik” naglasila je Anđelka Rokvić.

Biografija

Snežana Vujović Nikolić živi i radi u Beogradu.  Studirala je od 1979 do 1984 na Fakultetu likovnih umetnosti, slikarski odsek, dok je od 1984 do 1987 upisala i završila postdiplomske studije na Fakultetu likovnih umetnosti, slikarski odsek u Beogradu. Član ULUS-a.

Radovi Snežane Vujović Nikolić se nalaze u mnogim javnim i privatnim kolekcijama u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Kanadi, SAD, Brazilu, Francuskoj, Austriji, Rusiji i Holandiji. www.snezanavujovic.com

Marina Radosavljević, viši kustos o istoričar umetnosti Narodnog muzeja u Požarevcu kazala je da autorka obrađujući poznate teme i priče na svojim platnima nalik 3D generisanoj umetnosti prenosi jedno uzbudljivo stvaralačko usmerenje.

“Višestrukost u pristupu i raznovrsnost u zapažanju deo su percepcije umetnosti 21. veka. Prošlost i sadašnjost ujedinjeni su na slikama velikih formata novom interpretacijom kroz književna polazišta i klasični medij. Pomerati granice umetničkih načela bitna je vodilja za Snežanu Vujović Nikolić koja gledaocu ostavlja slobodu da se kreće u odabranom svetu ideja oživljenim odnosom forme i boje” istakla je Marina Radosavljević.

Izložba je otvorena do 30. septembra. Ulaz u GSU je slobodan uz korišćenje preventivnih mera zaštite protiv COVID-a 19.

Avatar

Boom93 Redakcija

Svojim odgovornim i profesionalnim radom redakcija Boom93 poštuje novinarske i profesionalne kodekse dajući svoj doprinos ostvarivanju javnog interesa u oblasti informisanja putem istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potpunog informisanja građana o svim važnim pitanjima značajnim za javnost. Stečeni kredibilitet se zasniva na objektivnosti, nezavisnoj uređivačkoj politici, odbrani javnog interesa, poštovanju novinarskih kodeksa i poverenju građana koje se gradi više od 28 godina.